Hey my little friend

Hej!
Är precis hem kommen ifrån skolan och dansen. Väntar på att Denisé ska komma hem, för vi ska nämligen ut och gå en sväng. Idag hade vi en kort dag i skolan som tur är, började 8.00 och slutade 11.00. Skönt va? Efter det drog jag och Emelie till friskis och svettis, vi hade bokat in afrikansk dans. Så gick vi på den! Är ganska slut efter det..
.
Ikväll ska jag sätta mig och kolla på resor tillsammans med mamma, måste ju boka snart. Hade tänkt åka till Spanien under höstlovet, som ni säkert redan visste. Och då undrar ni.. Vad ska hon göra där? Jo jag ska hälsa på min pojkvän som just nu studerar där nere i Malaga. Det ska bli kul att få träffa honom igen, har inte sett honom på lite mer än 3 veckor nu.. Vi hörs snart! ♥
Bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: