Här har ni svaren!

Emilia:

 

Hej hur bra kompis är du med Daniella?

 

Svar: Hej, som ni säkert förstått så är vi väldigt bra kompisar. Har känt henne i mer än ett år och det kommer bli många år till. Vi lärde känna varandra genom ett par andra kompisar och klickade direkt. Den super fina tjejen kommer jag aldrig släppa!

 

Anonym:

 

Vad tycker dina föräldrar om att du röker och dricker ?

Hur kunde du få G i alla ämnen när de verka som du knappt gick i skolan i kunskap ?

 

Du skrev ju att du och Marcelo va bästisar, har ni alltid vart tillsammans eller var ni bästisar förut men tillsammans nu ? :)

 

Svar:

 

Haha! Mina föräldrar vet om klart och tydligt att jag är ute och festar lite då och då. Men jag röker faktiskt inte längre!

 

Jo det undrar jag med faktiskt.. Jag var ju i rättare sagt ALDRIG där! Och helt ärligt så gick jag inte ut med vidare poäng heller. Men jag lyckades endå komma in på de gymnasium jag ville och det är jag väldigt lycklig över. Har också lovat Marcelo att skärpa mig, för att jag faktiskt kom in på de jag önskade.. Så håll tummarna för mig nu!

 

Vi gick inte ut med att vi var tillsammans därför att vi kände att ingen förutom de närmsta behövde veta det. Varför ska alla veta vem som är tillsammans med vem och hit och dit förens det verkligen är det? Vi har inte satt ut ett datum på när vi blev tillsammans, men jag kan väl säga att det var i början utav Februari. Så det är ganska länge sen det blev han och ja. Och ja vi var faktiskt bara vänner innan!



 

Anonym för de som inte vågar prata:

 

Hej!

 

Är du och Marcelo tillsammans? Super sexigt par.. Hur blev ni tillsammans? Vad läser du för linje i gymnasiet? Har du bra självförtroende?

 

Peace

 

Svar: Ja, jag trodde att alla hade förstått att vi var tillsammans för länge sen. Men det känns som att vi lyckades hålla de hemligt väldigt bra. Det började med att vi träffades som vänner. Sedan efter ett halvårs tid (om jag inte har fel?) så klickade vi.. Vi kom varandra så nära att vi föll för varandra. Han är inte bara min pojkvän, utan min bästavän också.

 

Jag går Stylist Makeup linjen i Plusgymnasiet Liljeholmen. En riktigt grym skola säger jag bara! Ni som ska söka nästa år, här har ni ett tips.

 

Jag kan ju inte direkt säga att jag har bästa självförtroendet men jag vet att jag kan det mesta, OM JAG BARA VILL! Sedan har vi ju alla tjejer massor utav komplexer vi alltid ska klaga över. Men det får man stå ut med.. Stackars Marcelo!

 

En anonym jäkel igen:

 

Vilken linje går du?

Hur gammal är du?

Du är jättefiin!

Hur lång är du & hur mycket väger du?

 

Älskar din blogg & outfits.

Kram

 

Svar: Har redan berättat vilket gymnasium och vilken linje jag går. Läs ovan! Jag är en tjej på 16 somrar. Tack så mycket, det är alltid kul att höra att folk tycker att man är fin. Du är säkert lika fin du med!

 

Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt ingen aning om hur varken lång jag är eller hur mycket jag väger. Jag har nog fått det utav min mamma. Den stora komplexen över att ställa sig på en våg. Jag tycker inte att man ska sträva efter hur mycket man väger. Utan vad man faktiskt trivs i att se ut. Jag tränar och mår bra, klarar mig utan vågen.

 

Tack, det skulle vara trevligt att veta om din blogg också (om du har någon!!)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ingen blogg, men heter Melissa, glömde skriva namn :) men keep up the good work :D sluta inte blogga

kram

2010-09-29 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: