Vill inte ha snö!

Tyvärr.. Jag är nog inte den enda som känner så heller.
Det enda som är bra med snö är under julafton och nyår, då ska de vara snö och mysigt? Man ska sitta hemma vid brasan och mysa med nära och kära. Men sen kan det bara ta och försvinna. Jag blir alltid på så dåligt humör utav slask, kallt och snö som kommer i ansiktet hela tiden. Skor förstörs snabbare, man går runt och spänner sig hela tiden för att man fryser, man blir kall och förkyld, sminket kladdar sig. Nej tack! På vintern kan man ju knappt platta håret heller, eftersom minsta fukt i luften (för mitt hår) så krullar det sig! Så himla störande..
Tummen upp för sommar och värme!


Utanför mitt fönster för några dagar sen.. usch!

Kommentarer
Postat av: tjorre

är bilden omgjord?? så där serefan inte ut på stupv...?

2010-11-26 @ 00:51:50
Postat av: tjorre

är bilden omgjord?? sådär serefan inte ut på stupv.... ?

2010-11-26 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: