Uttråkad..

Hej gott folk!
Ska alldeles strax hoppa in i duschen tänkte jag, måste göra mig i ordning och faktiskt kliva upp ur sängen. Har varit zoombie dom sista dagarna, men skönt har det varit. Laddat upp lite extra inför skolstarten.. Igår var jag ute på stan hela dagen, alldeles ensam. Ibland behöver man gå ut på stan ensam, välja själv vad man vill göra och absolut ingen som stör dig. Helt underbart! Efter snabb shoppingen drog jag till solariumet här på söder. Solade inte länge alls, 15min bara. Efter det mötte jag upp Marcelo som hade varit och jobbat hela dagen. Det var nog de mesta om igår! Idag ska jag träffa min kära vän Daniella, vi har inte setts på ungefär en vecka. Och jag saknar henne jätte jätte mycket! Ska bli riktigt kul att ses efter en sådan lång tid.. En vecka är lång tid för oss. Men innan jag träffar henne måste jag svänga förbi på Marcelo's jobb och lämna hans tröja, orkar egentligen inte göra det. För det blir omväg, men han jobbar tydligen ute och fryser. Och med tanke på att jag är så snäll! Ni får börja vänja er med mina långa inlägg, har inte haft sådant mycket tid till bloggen på senaste. Puss på er

Ni vet den där videon jag la upp på min farbrors hund? Här har ni den, I'M IN LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: