Morgonpigga jag.


God morgon älsklingar! Vaknade för inte alls länge sen. Jag är faktiskt uppe riktigt tidigt för att vara jag. Brukar inte alls komma upp ur sängen på morgonen. Tänkte alldeles strax ställa mig i duschen, måste bli lite piggare i kroppen också. En skön dusch är alltid uppiggande. Igår kväll var jag bara hemma och tog de lugnt med familj + Marcelo. Vi kollade på melodifestivalen. Anna Bergendalh skulle inte vunnit. Hennes låt och hennes röst är inget att lyssna på tycker jag och hur långt kommer vi egentligen att komma i eurovision med henne? Så NEJ till Anna Bergendalh. Jag tyckte att Darin eller Eric skulle vinna. Det var ju dom klart två bästa låtarna.. Men nu måste jag skynda mig, ska in till stan också och köpa ny tungpiercing + navelpiercing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: