Inge vidare morgon humör.

Hej bloggen!
Ligger just nu i sängen tillsammans med Daniella, känner mig inge vidare. Det är ett utav skälen jag inte haft tid till bilder, outfits osv. Men jag lovar, det kommer! Det är därför jag kommit på lite nya roliga sätt att uppdatera bloggen med som t.ex. skönhetstips. Hoppas ni gillar det! Vaknade upp runt halv 10 imorse, grinig och trött. Man kan nog säga att jag och Daniella verkligen inte var på humör, varit upp mer än halva natten. Dom natt vanorna måste ändras. Men i alla fall, Marcelo gjorde inte direkt morgonen bättre Han tyckte att det var jätte roligt att dra upp gardinerna, spela hög musik och bara vara allmänt jobbig. Förlåt Marcelo! Nu ska jag sitta och klura lite på vad mina nästa skönhetstips ska handla om. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: