Hemma på söder.

Hallå bloggen!
Min syster mår lite bättre nu, hon har fått medicin men om det blir värre och medicinen inte hjälper måste hon till kirurgen.. Men vi håller tummarna för henne. Kom precis hem från en lång vandring på stan tillsammans med Daniella. Riktigt mysigt, vi gick runt överallt och tog en fika i solen. Köpte också nya sol brillor som alldeles strax kommer upp på bloggen. Vi ska ut runt 4 igen, jag ska köpa lite mer saker + att vi kanske ska träffa Michel samtidigt på stan. Just nu ligger vi i min feta säng och kollar på Desperata hemmafruar. Nu ska jag kolla vidare på det, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: södeer

söööder bröööder glööder!!!

2010-03-29 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: