Hello readers.

God morgon på er!
Håller just nu på och fixar mig, får se om jag hinner till skolan. Det tar ju så lång tid att göra i ordning mitt hår nu för tiden! Håret måste ju alltid va perfekt, håller ni inte med? Efter skolan blir det solning, en kvart och gym lite senare ikväll tillsammans med min mamma. Man måste ju börja komma i form nu till sommaren och det ska jag se till att ordna. Imorgon blir det en titt till vårdcentralen för min del. Jag ska dit väldigt tidigt på morgonen och jag med mitt morgon humör.. inte bra!

Min mini-data ligger inne på lagning som sagt, I miss it already. Och det jobbigaste med det är att jag hade suttit uppe en hel natt förra veckan och bara pluggat på min engelska.. Men vad tror ni händer? Jo nu när datan är inne på lagning kommer ju den förstås försvinna. Jag som satt och slet hela natten! Inte kul alls.. Men nu ska jag fortsätta med håret. PUSS!


Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: