Hello bitches.

Sitter just nu hemma hos pappa och pluggar till ett no prov jag missade innan sportlovet. Ska snart börja rulla mot Tumba. Har inte varit i Tumba (hos mamma) sen i onsdags. Och nu är det ju skola som gäller, därför måste jag dit. Pratar just nu i telefon med Marcelo, vi ska göra sällskap tillsammans till Tumba efter han slutat jobba. Ikväll blir det gym för mig med Mamma, ska bli riktigt skönt. Har inte haft tid med det på länge tråkigt nog. I lördags kom min söta vän Daniella hit, vi planerade för att ha myskväll. Men så slutade det inte. Vi drog till Munchen Bryggeriet här på Södermalm. Dom hade en stor brasiliansk/chiliensk fest där med shower osv. Marcelo jobbade där, så vi kom in gratis. Riktigt grymma shower och mycket skakande på dans golvet blev det. Nu tänkte jag faktiskt börja fixa mig i ordning. PUSS!

Blev tyvärr lite dåliga bilder, men det var ett sådant liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: