Fashion Time

Hej älsklingar! Har precis tvättat ansiktet och ska snart börja sminka mig. Ska ut på stan idag och shoppa lite, behövande kläder. Pappa tycker att jag tjattar om kläder hela tiden och det har han förmodligen rätt i. Jag känner för att köpa vardagliga men endå festliga kläder idag, kanske lite smycken? vem vet.. Igår var jag Marcelo Denisé och Saturu (Denisé kompis från Japan) ute i Gamla stan och visade han runt. Det fanns så mycket att visa, även fast Sverige är så tråkigt land.. Efter vi visat honom ungefär allt, gick vi ifrån Gamla stan till Stockholms City för att äta på Taco Bar. Vi var bara tvungna eftersom Saturu aldrig hade ätit Tacos.. konstigt nog! Efter vi ätit åkte vi till Skärholmen, vi skulle egentligen gått på bio och sett Alice i underlandet. Men det slutade med att Denisé och Saturu gick på bio med Karin och Jimmy (Karins pojkvän). Jag och Marcelo åkte hem till mig istället, köpte gottigott och kollade på film. Så skönt att vi åkte hem till pappa på Södermalm med tanke på att jag ska ut och shoppa idag. Mycket skönare än att åka ifrån Tumba. Nej detta blev ett långt inlägg, hoppas jag fick med allt. Nu måste jag skynda mig, vill inte sitta inne och ruttna hela dagen. Puss på er


Kommentarer
Postat av: johanna

vad heter din syster ? :)

älskar dig blogg

2010-03-05 @ 20:41:51
Postat av: Jennifer

Svar Johanna: Min stora syster heter Denisé, men det har jag förmodligen skrivit i några inlägg tidigare. Tack gullet :)

2010-03-06 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: