Ett hjärta till dig

Jag ville bara skriva ett inlägg om en väldigt fin vän till mig som heter Emelie Sundberg. Tyvärr har hon ingen blogg men ska försöka få henne att starta en så ni kan följa henne. Denna tösen har stått vid min sida genom allt, det finns ingen som har kunnat lyssna på mig och stöttat mig bättre. Vi har haft våra upp och ner gångar men det har väl alla? Men det är olika för olika sorters vänner jag har. Jag sätter inte mina vänner efter en lista, men både jag och dom känner till vilka som absolut står mig närmst.

Jag kommer aldrig glömma alla våra minnen, allt som var förut. Idag är vi bara vänner, men förut stod vi varandra närmst. Jag säger inte att det är ditt fel och inte heller mitt. Men en vän som du.. Vill man helt enkelt aldrig förlora! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: