södermalm - hemma

Hej bloggen!
Nu var det allt länge sedan igen.. Förlåt! Jag kom precis tillbaka till pappa, följde med Marcelo till bussen. Sitter och väntar på att min kära vän Daniella ska komma hit nu. Vi ska ha våran "spa" söndag as usually. Vi bastar, bubblar, Body scrub, hårinpackning, ansiktsmask m.m och bara snackar allmänt girl talk. Riktigt mysigt ska de bli! Första helgen på väldigt länge vi inte umgåts. Denna helg har jag spenderat med min bästavän Marcelo. I fredags var vi på resturang och firade min mamma med nästan halva släkten (på mammas sida). Efter det drog vi hem till mig och hade filmkväll. Igår var vi på bio i stan och såg Instängd 2. Vi hade redan sett ettan dagen innan, så vi tänkte att det passade bra med tvåan dagen efter fast på bio. Länge sen jag gick på bio faktist, tror det var i somras jag gick sist.. Vi tänkte egentligen se snabba cash, men som sagt fanns det inga platser. Så snabba cash får de bli nästa helg! Bilder ifrån resturangen kommer någon gång under veckans gång pågrund av att vi fotade med Jesse's kamera (Min stora syster's pojkvän). Han är nämligen i Norge just nu, passar på att lägga in bilderna när han kommit hem. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: