Onsdag & genom förkyld

Hej!
Igår var jag på stan med Daniella & Emelie hela dagen. Jag vet inte hur länge vi var där, skulle tippa runt 7-8timmar. Har nog aldrig gått runt så mycket i stan någonsin.. Men mycket fina saker fick man med sig! Efter en heldag på stan drog jag och Emelie hem till mig på söder, kollade på film (Sova med fienden) och sov sedan kvar där. Imorse vaknade vi upp genom förkylda båda två därför blev det ingen skola idag. Men vi gjorde i vilket fall som helst klart No-frågorna. Just nu sitter jag i sängen tillsammans med Emelie & Daniella, ska åka och sola lite senare. Vi ska möta upp Marcelo i Tullinge som också ska sola. Efter det får vi se vad som händer. Imorgon blir det skola, sen hem och sova. Skulle inte gått till skolan imorn om det inte vore för två viktiga föreläsningar men men.. Känner mig så himla hängig, har känt av det hela veckan. Men inte lika mycket som nu. Nu måste jag sortera lite bilder på allt jag köpte igår. Ses snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: