I'll be back before you know it

Hej!
Det var allt för länge sen nu kära bloggläsare. Sitter just nu med min lilla mini-blogg data i knät, och kollar på The City. Har firat min kära mamma som fyller år idag tillsammans med familj + mormor, morfar och Daniella. Riktigt mysigt har det varit. I fredags var jag på lokalfest i segersjö, riktigt kul var det och grattis IGEN Jennifer! I lördags var jag med Marcelo hela dagen, vi skulle egentligen gått på en lång promenad men han tyckte det var för "kallt". Så vi bestämde oss för att dra hem till honom, äta middag och träffa hans gäster en stund. Efter det drog vi hem till Daniella som var ensam hemma, hade myskväll och sedan blev det att man gick hem och sov. Nu i veckan ska pappa äntligen köpa en ny kamera till mig, självklart kan jag lägga in lite "inte så roliga bilder" från min webbkamera. Men jag vill så gärna ha en riktig kamera, med tanke på att min gick sönder.. Tänkte alldeles strax lägga in bilder på min nya mini data så ni får se den :) pussis.

GRATTIS MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Jouli

Are you and this guy marccelo togeheter? you are so sweet

2010-01-26 @ 21:41:51
Postat av: Jennifer

Svar Jouli: No we are not togehter! We're bestfriends :) and thank you!

2010-02-01 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: