Beauty beauty


Jag har tänkt dela med mig till er av mina små skönhertstips. Det kanske också får min blogg mer intressantare för vissa. Minst en gång i veckan kommer det finnas mer tips inlägg här på bloggen. Enjoy!



1. Du ska alltid ha en liten skvätt vatten på din borste/kam innan du drar det igenom håret. Detta minskar klyvna och torra toppar. Värmespray/värmelotion är ett måste, innan du plattar håret. För mer tips vilka produkter jag använder, Fråga!

2. Tvätta aldrig håret varje dag, detta slutar med att håret inte hinner andas och det sliter på håret. Jag brukar också ibland ha lite olja på topparna i ungefär 5-10min innan håret tvättas. Olja smörjer jag in på topparna under två gånger i veckan, innan tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: