Tillbaka, lite smått..

Hej!
Uppdaterar nu för att jag känner mig så jäkla rastlös.. Har nämligen inte kunnat blogga på flera dagar nu eftersom att jag legat i körtel feber. I söndags drog vi till och med in till akuten med mig för att jag knappt kunde andas och låg i 39graders feber. Men nu har febern äntligen försvunnit! Men halsen är fortfarande stor som en balong.

Ja ni förstår nog att under dessa dagar har jag legat och kollat på film, träffat Marcelo och bara tagit det lugnt som jag blev tillsagd att göra. Men i lördags var jag faktiskt och bowlade tillsammans med min Syster hennes pojkvän Jesse och Marcelo. Jag vann faktiskt första omgången, andra gången vann Jesse! Riktigt kul hade vi, länge sedan man bowlade. Kan inte minnas sist jag gjorde det..

Nu ska jag alldeles strax ställa mig i duschen, sedan städa rummet och diska (vilket jag lovat mamma att göra eftersom jag är så jäklaaaaa rastlös). Efter det ska jag träffa Daniella en snabbis på en liten promenad, sedan hem och göra mig i ordning. Ikväll blir det bio, YEAH! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: