God morgon!

Ska alldeles strax ut på spåret och gå en runda. Måste verkligen komma igång nu känner jag, för att må bra och få bättre kondition. Jag har verkligen ur usel kondition! Så varför inte?

Marcelo åkte precis till jobbet. Stackaren som kommer få jobba hela dagen idag! Runt 3 tiden ska jag och Daniella åka och fixa nagelförlängning + fransk manikyr. Hon som vi gör naglarna hos har fått in en bättre kvalité och finare tippar. Dom förra tipparna var väl lite si sådär! Men dom funkade ett tag.. Vi får väl se om de nya är bättre. Slänger in ett kort på hur naglarna blev när jag kommer hem. Annars får ni ha en jätte bra dag!

Puss på er ♥


Denisé
är alltid lika glad över spriten!

Kommentarer
Postat av: Denisé

orak lägga in fulaste bilden du hitta -__-

2010-08-20 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: