Världens huvudvärk..

Hej där! Kom på att jag måste uppdatera, tyvärr blev det inga bilder ifrån igår förutom en bild på ett halsband som min vän Jessica fick utav någon kille på festen. Om ni vill att jag ska lägga upp en bild på halsbandet, så säg till! Annars känner jag inte en sådan stor lust till att lägga upp bilden.

Just nu sitter jag och väntar på mat. Mamma är påväg hem ifrån stan, hon har varit på kryssning. Hon skulle köpa med sig snabbmat. Mums på det! Just idag får jag faktiskt vara lite onyttig.. Är väldigt bakis kan man säga. Nu ska jag, min syster Denisé och hennes pojkvän Jesse sätta oss och kolla på lite video's från när jag var liten bebis. Kul ska det bli, länge sen man var en liten skrutt. Puss ♥

Bild på mig och min syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: