Solen skiner!



Hej bloggen! Har precis varit och storhandlat. Har suttit i solen idag också, en timme.. på balkongen, med godaste vitamin well, lite choklad och solo tidningen. Hur bäst mår man inte då? En perfekt dag helt enkelt.. Nu ska jag alldeles strax hjälpa mamma med maten, vi ska göra någon slags thai gryta? Mums på det. Efter det ska Marcelo hämta mig, han håller på och övningskör nu så han svänger förbi mig på vägen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, fick jätte mycket färg idag i solen. Jag vet, man ska egentligen inte sola på 24timmar efter man har solat. Men jag bara måste, känner mig äcklig annars.. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hej!

Vilken fin kofta, vart är den ifrån och vad kostade den? :)

2010-04-16 @ 10:11:41
URL: http://linnearitter.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Svar Linnea: Tack, koftan är ifrån Gina Tricot och kostade runt 199:- :)

2010-04-16 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: