Södermalm is love.

Hej!
Kom precis hem till pappa tillsammans med Daniella, ligger just nu i sängen och kollar på Pocahontas eller hur det nu stavas (?). Haha, gullig film.. Är precis hem kommen efter en lång vandring på stan, ska alldeles strax lägga in en bild på de två tröjorna/linnen jag köpte. Riktigt fina faktiskt och somriga!

En tanke bara, kommer ni ihåg alla gamla disney filmer? Orginalen menar jag då, då syftar jag på Törnrosa Micke och Molle Lejonkungen osv. När man var yngre älskade jag alla dom filmerna, men törnrosa och pocahontas var nog mina favoriter. Mamma berättade att en gång när jag låg hemma och var sjuk så kunde jag se törnrosa tre gånger om, efter varandra.. Snacka om att inte tröttna på filmen! Men nu när alla fortsättningar kommer på de här filmerna så blir man ju så besviken.. Alla fortsättningar förstör bara och är ur usla.. Tycker jag i alla fall!

De ska bara vara de gamla originalen, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: