Morgon trött, ja visst!

Hej bloggläsare! Ja, jag är medveten om att jag bloggat väldigt dåligt på senaste. Men nu är jag igång igen, så det så! Jag små vaknade runt 7, låg för det mesta och snoozade. Men sen kom Marcelo och väckte mig, efter det har jag inte kunnat somna om.. Nu när han har åkt till jobbet och såvidare, var han verkligen tvungen att väcka mig? Typiskt..

Nu under morgonen funderar jag på att blogga lite extra, framför allt för eran skull. På dagen ska jag förmodligen in till stan, måste köpa en ny bustier. Senare under kvällen får vi se vad som händer, har faktiskt inga planer just nu. Nu ska jag sätta på lite teé och göra i ordning lite frukost. Bloggar snart!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: