Love is in the air



När var första gången du blev kär, påriktigt?
Svar:
Jag tror att jag fortfarande är för ung för att ha upptäckt det. Jag tror att äkta kärlek inser man inte förens man är gammal nog och har gått igenom det mesta. Man tror oftast nu när man är ung att det är "äkta kärlek" och sådant. ÅÅÅÅH, Jag har aldrig känt såhär förut blablabla.. Så svaret är: Jag har inte känt av det än!

Har du varit på blind-date någon gång?
Svar:
Jag tror inte att det direkt var någon "blind-date" utan att det bara var en bestämd träff för att träffas och lära känna varandra. Självklart skulle man ju kunna sätt det som en date, men å andra sidan var det inget intresse i det hela.. Självklart har jag träffat någon kille genom internet, men aldrig ensam. Man måste ju faktiskt vara på den säkra sidan.

Hur länge har ditt längsta förhållande varit?
Svar:
Mitt längsta förhållande har hållit i ungefär 1år. Men det var inget seriöst! Så man kan igentligen inte kalla det förhållande, jag är ju fortfarande ung..

Vill du gifta dig när du blir stor?
Svar:
Självklart vill jag det, det är väl alla flickors dröm. Men jag kommer nog ta det lugnt innan jag gör det, vill ju inte direkt gå igenom någon skilsmässa och självklart vill jag hitta rätt prins innan jag gör det.



Har du gråtit över en kille någon gång?
Svar:
Helt ärligt så har jag faktiskt bara gråtit över en enda kille. Jag brukar oftast inte gråta över killar. Utan ta det med en nypa salt och sakta men säkert gå vidare lite lätt. Jag kanske låter som en hård och elak person, men jag är ju som sagt fortfarande ung och inte haft något seriöst förhållande än. Så tänker inte spilla några tårar i onödan, eller vad säger ni? dundundun..

Skulle du vilja vara med i tv-programmet Dating in the dark?
Svar
: Hahaha, nej verkligen inte! Personligen tycker jag att programmet är väldigt oseriöst och väldigt töntigt. Om ni tänker på alla program där alla letar efter sin livs kärlek? Hur många har faktiskt gjort det genom tv:n?..



Vad letar du efter hos en kille?
Svar:
En kille ska ha bra humor först och främst, sen kommer ju alla följder med på den snäll och väldigt ärlig utav sig. Jag tycker egentligen inte att utseendet spelar så stor roll men allt handlar ju egentligen om yttret första gången.. Om man dras till personen eller inte! Så killen ska falla in i min smak, ja!

Kommentarer
Postat av: simone

Natti mysiga jennifer, sov riktigt gott - blir att somna in till skräckfilm för mig (haha, uddda.. I know) men jag älskar det :D

2010-04-20 @ 23:04:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: