A hell as a party

Hej läsare! Vad gör ni? Jag vet att jag lovade att uppdatera bättre igår, som inte blev av.. Men bilder från igår kommer alldeles strax upp på bloggen som ni längtat efter. Igår kväll festade vi hemma hos John igen, kul var det. Men igår blev det faktiskt inte lika sent, som tur är.

Just nu sitter jag och Daniella i sängen, fånar oss framför tvn. Vi får väl se vad som händer ikväll. Daniella har blivit sjuk igen, hoppas bara att hon inte smittar mig.. Men utgång lär det nog bli ikväll, som oftast. Annars blir det hemma mys kväll, om vi fortfarande känner oss lite små hängiga. Lovar att uppdatera bättre! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Rydell

MIN SÄÄÄÄÄNG!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-11 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: