MAKEMEFEELGOOD.


God morgon bloggen!
Kom precis ut ur duschen och ska alldeles strax platta håret. Daniella ska bara komma hit med sin plattång eftersom jag har glömt min hemma hos Marcus. Igår var jag Daniella och Marcelo inne i stan och köpte nytt löshår till mig och en ny tungpiercing till Daniella. Jag stod inne på Taj Mahal rätt länge, var så himla osäker. Jag ville ju inte ha löshår som var så blont som en viss fjortis (bloggare). Men min hårfärg på löshåret hittades och då blev jag jätteglad. Efter det träffade vi Marcus och Micke ett tag. Vi drog hem till mig en stund, sedan drog vi ut igen. Inget speciellt hände. Men ikväll då ska vi ha kul alla kära vänner. För på måndag åker ju alla 9or i min skola till Gamleby i 5dagar.. suck.. Lägger alldeles strax in en bild på löshåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: