LITEBÄTTREHUMÖR.


Everybode loves expresso house, eller har jag fel?
(bild) : Jag och Emelie väntar på tunnelbanan från rådmansgatan.
Jag vet! Jag har inte uppdaterat (igen) men det har hänt lite tråkiga saker på sista tiden och har därför inte haft lust att göra något alls. Självklart har jag varit inne på facebook och kontaktat vänner osv. Men ni nära&kära vet ju vad allt handlar om. Men idag är jag på mycketmycket bättre humör som tur är. Igår var jag på första thai-boxningsträningen med Daniella, skit kul var det men med en extrem träningsvärk idag. Det kommer säkert komma lite bilder från thai boxningen, så ni får chansen att se lite mer. Före träningen var vi och solade, inte så länge då men skönt att bli lite avkopplad innan träning. Efter träningen mötte Marcus mig i centrum, vi gick hem till honom och kollade på skräckfilm. Så läskig var den inte som han sa att den skulle vara, menmen. Just nu sitter jag hemma hos mig, har precis ätit lite. Ska alldeles strax dra och sola. Jag är beroende! För er som vet, hur skaffar man mobil blogg till mobilen, så jag kan uppdatera lite bättre?

Kommentarer
Postat av: isabelle

hej jennifer! vart brukar du sola? :O :)

2009-09-04 @ 20:29:18
Postat av: - Jennifer -

Svar : Hej Isabelle! Jag brukar antingen sola i Tullinge eller på Södermalm :)

2009-09-05 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: