IMBACK.

Har pluggat nu som en dåre! Är ni också så att när det inte går bra för er, att ni tex. fastnar på ett och samma tal hela tiden ger ni upp och blir jättesura. Jag är sån i alla fall! Har dåligt tålamod och är påsätt och vis dålig förlorare. När jag pluggade klart gick jag,Marcus och Daniella ut på en liten promenad. Men nu är vi hemma! I alla fall jag och Marcus. Nu ska jag alldeles strax plugga lite till. Ska höja mig ett steg till i matten. Känner mig like a good girl idag! Visst är jag? Är trött och ganska dryg av mig just nu, för er som kanske märkt det. Men inget illa menat.

Slänger in ett natti natti inlägg efter jag pluggat. Puss på er.

Lite hjälp kanske?

Kommentarer
Postat av: cecilia hn.

Det dära är jätte lätt :)

2009-09-25 @ 17:41:03
Postat av: lisa

skit mega lätt ju :O

2009-10-02 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: