IAMBACK.

Hello girls and boys!
Nu är jag äntligen tillbaka efter min lilla bloggpaus/bloggtorka. Jag har verkligen pluggat ihjäl mig den senaste veckan, varit trött och har haft träning. Har därför inte haft så mycket tillgång till datan! Men nu är jag tillbaka. På fredag ska jag in till stan äntligen och shoppa lite granna. Ska köpa ett par uggs, några nya koftor och en klocka har jag bestämt mig för! Behöver också köpa ett nytt halsband med tanke på att jag tog sönder två par när jag kom hem från gamleby.. :( Jag ska alldeles strax äta lite middag, sedan bär det av till träningen kl20.00. Vi hörs när jag kommer hem!

Lite av den senaste veckan :
- Har pluggat ihjäl mig
- Träningar
- Solat solarium
- Tjatat på mamma om en ny kamera (eftersom min är sönder..)
- Börjat fatta mer av mitt nya photoshop
- Pratat om en fotografering med Veronica Orrholm Zentio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: