HEYREADERS.

Jag har haft en hel späckade helg. Inte haft tillgång till något bloggandes! Tyvärr.. Men nu är jag igång igen. I fredags drog jag och Daniella som sagt in till stan fikade och shoppade. Efter det drog vi hem,fixade oss efter en lång dag på stan och sedan drog vi hem till Marcus. Vi var där ett par stycken och hade mycket trevligt tills det blev kaos. Jag och Daniella tänkte dra hem efter att Ellan drog, men en sak stoppade oss. Eller i alla fall mig.. Kaos den fredagen säger jag bara, önskar att det inte hade hänt. Igår vaknade jag och Daniella upp hos Marcus, mycket trötta men ville endå göra något av dagen. Vi drog in till stan i det mysiga och soliga vädret. Vi köpte en varsin chai-latte på expresso house sedan drog vi till h&m, jag behövde köpa nya tygskor. Det blev ett par vita! Efter det drog vi och käkade på kina resturang, det blev en buffé. Jag och min kusin Emelie brukade alltid gå dit, vi har vårat "egna" bord där. Där vi alltid sitter! Där satt jag och Daniella. Saknar Emelie så mycket, kom tillbaka! Efter det slog Alessandro en pling om att det var fest. Jag och Daniella rusade hem, fixade oss och tog sedan tåget. Riktigt kul hade vi igår! Tack alla älskade människor som gjort min helg lyckad.



Juste! Glömde säga att jag ska nu lägga upp helgens inköp.
Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: