FIKA-TIME.


Har precis fikat och myst lite med Marcus & Daniella.
Riktigt goda blev chokladbollarna! Så himla länge sedan jag bakade. Jag tror det var cirka 1år sedan. Man måste ju börja träna upp skillsen igen. Verkligen "skills" haha. Med tanke på bilderna så är de tagna med min mobil kamera, tycker den är grym bara för att vara en vanlig mobilkamera. I och för sig har den ju bra megapixlar men man ser verkligen skärpan i bilderna. Längtar tills mamma köper min kamera! Så jag kan ta ennu finare bilder och uppdatera bättre. Vilket (en läsare som vart liten besviken på mig) ville att jag skulle göra.


Marcus pratade med Sonny i telefon om vad jag & Daniella bakade för något.
Måste tillägga att Sonny är mörkhyad så att ni förstår mer.
Marcus : Har du smör?
Sonny : Nej, vad ska du ha det till?
Marcus : Tjejerna behöver det, för dom ska baka Neger.. Chokladbollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: