ÄNTLIGENTILLBAKA.

Jag är tillbaka! Inte helt på stabila fötter igen. Har ju lunginflamation, vilket inte är så pass bra. Var hos doktorn idag. Det gick som det skulle och just nu gör jag allt för att bli frisk. Har varit sjuk hela helgen, så det har bara blivit att jag legat hemma medans kompisarna varit ute och farit. Lycko dom! Imorn är sista dagen för mig att vara hemma, sen är skolan igång igen. Det är ju som sagt inte långt kvar till höstlov. Det har hänt en hel del under tiden jag inte bloggat. Som ni alldeles strax kommer få lite svar på, annars är det bara fråga mer. Imorgon blir det självklart pluggandes hemma också. Måste jobba upp mig till VG i engelska. Det är ju inte så himla svårt! Kom precis upp ur ett varmt och skönt bad. Rusade upp när jag fick reda på att det var inte så bra att bada när man har lunginflamation. Attans! Det som var så mysigt med ett varmt bad.

Nu tänkte jag slänga in fina bilden på mig som Ellan tog :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: