TRÖTT&TRÄNINGSVERK.

Hej älsklingsblogg!
Kom precis in, har varit ute och pratat lite med min kära vän Daniella. Har också pluggat klart nu med svenskan! Jag missade paradise hotel idag :( var det någon som inte missade det? Idag har jag varit i skolan hela dagen, pluggat på som vanligt. Bättre än förr! När jag kom hem ville mamma att jag skulle följa med henne och titta på en lägenhet med tanke på att vi ska flytta. Efter det drog jag och Marcelo till gymmet. Och vi var så duktiga, vi tränade i 2timmar om inte mer.. Snacka om träningsverk imorn säger jag bara, jag har redan börjat känna av lite. Herregud, hur ska de här gå? Imorgon är det skola, ska förmodligen stanna kvar imorgon igen och plugga. Känner verkligen behov av plugg nu förtiden. Vilket är riktigt bra och inte är så typiskt mig! Jag ska alldeles strax hoppa i säng, är verkligen dö trött efter all plugg och träning + att jag måste orka upp imorn. La mig väldigt sent igår. Idag har jag också ringt och skällt ut min pappa lite grann, han har lovat mig min mini-blogg data i snart 2månader. Det är alldeles för lång tid. Nu ska jag äntligen få den! :) Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: