TRÖTTRÖTT.

Hej bloggen!
Hur kan man vara såhär trött? Jag somnade inte precis sent igår och gick varken upp tidigt idag.. Försov mig till och med. Konstigt! Idag har jag varit i skolan, stannade kvar lite med Markus efter vi slutat och pluggade. Efter det åkte jag och mötte upp min lilla Daniella som opererades igår. Hon mådde lite bättre men berättade att hon levde på värktabletter dom här dagarna. Stackarn! Efter att hon hade dragit ifrån mig, runt 6 tiden somnade jag och sov enda tills klockan 9. Kommer tyvärr inte kunna sova någonting inatt pågrund av det. Men det var i vilket fall som helst skönt att sova när man är som tröttast. Dålig uppdatering igen jag vet! Men har varit så himlans trött och inte haft någon lust till att blogga. Och så har jag varit upptagen med att prata med den här tjejen som jag ska köpa design av. 100kr för en hel design, hur billigt som helst ju?

Har precis tagit ett skönt bad med oljor osv.
Första bilden: Visst är mina pyjamas shorts söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: