SVENNEBANAN.

Hej bloggen!
Kom precis hem från skolan. Vi har egentligen prao den här veckan men man får välja om man vill gå på den eller stanna kvar i skolan. Självklart valde jag skolan, måste jobba upp mig nu. Har pluggat i skolan hela dagen med Markus. Gick väldigt bra faktist, men han kunde se ut som största frågetecknet ibland.. Det är så skönt nu i skolan när de flesta är på prao. Inte lika livligt, man kan jobba mycket bättre. Nu ska jag alldeles strax plugga lite till. Är nästan klar med Stockholm växer (ett NO uppdrag). Efter det blir det dresscode upplagd på bloggen. Det var en tjej som kommenterade att jag skulle lägga upp mer dresscodes. Jag ska försöka. Jag lovar! Har inte så mycket tid.. Ikväll ska jag och Daniella förmodligen inte simma eftersom hon har opererats, stackarn! Så det blir lång promenad för mig istället tillsammans med min syster. Om inte Daniella känner att hon mår bättre förstås! Nu blir det plugg. Hör av mig sen. Puss på er..

Kommentarer
Postat av: wwww.hiildas.webblogg.se

Vad bra att man får välja :D

2009-11-09 @ 16:29:31
Postat av: sallybysally.blogg.se

En promenad är helt OK och hoppas hon hämtar sig snabbt efter operationen.



/Sally



2009-11-09 @ 16:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: