NUÄRALLTIGÅNG.

Hej!
Nu är träningen igång som vanligt igen. Har haft två gångers uppehåll pga att jag inte velat gå och simma själv eftersom Daniella opererades i måndags. Men nu mår hon bättre och ikväll bär det av till simhallen. Idag försov jag mig till klockan 9, stannade hemma och pluggade tills det var dags för Markus simning. Jag följde med honom till simhallen, jag har redan fått betyg i det så jag var bara artig och följde med så att han slapp gå ensam. Efter det drog jag hem och nu sitter jag här vid blogg,facebook och videofy. Ser hur pengarna bara rullar in på min blogglön. Älskar er kära läsare! Nu är det dags för mig att möta min lilla vän Daniella.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fiiiixade du videofy? :O (skriv öppet inlägg helst?) hihi

2009-11-11 @ 17:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: