HOMENOW.

Hemma nu älsklingar.
Har varit och tränat med Daniella samt bastat! Och gud så skönt det var. Verkligen en bra start nu efter höstlovet. Idag har jag också pluggat. Gjorde klart ett steg i svenska vilket också känns jävligt bra. Måste göra två so prov jag missat också. Jag hatar so! Förstår mig inte på det ämnet och vad som är bra att överhuvudtaget ha det. Jag ska bli frisör och då behöver jag inte lära mig om förut i tiden. Enligt mig och mina åsikter ja! Menmen, vad gör man inte för betyget.. Jag ska nu locka mitt löshår. Kände att jag ville ha lockigt hår igen nu efter höstlovet. Ganska länge sen jag hade det. Efter det ska jag ut på en liten promenix med Jonna. Vi ska träffas lite, prata och så vidare. Nu måste jag rusa, måste hinna planera morgon dagen också. Puss på er..

Nu skall det lockas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: