GERDIGMINMORGON.

Godmorgon!
Vaknade alldeles precis av att Daniella väcker mig och säger att hon ska dra. Igår kväll hade vi riktigt kul, vi drog hem till Pontus lite sent några st och festade. Det var riktigt kul, för de närmaste vännerna var där förutom Ellinor. Lördagen blev helt lyckad måste jag säga. Jag och Mikael somnade i en stor fotölj, och då fick Daniella och Marcus en knäpp och tog tydligen kort på oss när vi sov. Fast det brukar dom alltid göra på mig och Mikael. Sitter just nu och proppar i mig vitaminer. Måste ladda upp inför träningen ikväll! Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt tror jag. Kanske lägga mig i ett skönt bad, måla naglarna osv. Tyvärr blev det inga bra bilder som togs igår, därför att jag glömde min kamera hemma :( och mobil kameran är så himla dålig.. Nu ska jag ställa mig och laga mat. Mamma är inte hemma, hon är och har en hudvårdsklass. Så det blir väl bara för mig att vara kocken i köket just nu. Puss på er..

Älskar den här bilden min syster Denisé gjorde som en bakgrund med mina läppar. Funderar på att göra någonting med den på designen kanske. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: