- Torsdag 28 maj -

God morgon, eller god morgon och god morgon.
Jag vaknade i alla fall precis. Idag har jag varit hemma från skolan, pågrund av sjukhet. Min syster började också känna sig hängig och stannade hemma. Eftersom hon måste vara frisk tills imorn. Lagade precis lite lunch, nudlar. Mumsigt vare. Amigo kanske ska komma upp till mig idag och hälsa på lilla sjuklingen. Ikväll ska jag bara vara hemma och plugga. Imorn har jag ju som sagt inte tid med det, ska ju på denisé student. Jag drömde världens sjukaste dröm inatt. Att jag bråkade med min kusin Nicole. Vi kastade bullar på varandra. Haha. Brukar ni drömma mycket? Nu ska jag städa mitt rum, lovade mamma att göra det. Vi ska ju få besök imorgon. Lägger upp dagens outfit alldeles strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: