- Tisdag 26 maj -

På gräsmattan vid min skola.
Hallåhallå, har precit ätit lite mellis med Amigo & Ellan. Ellan sprang precis till bussen, hon skulle ner till tumba och träffa sin pojkvän. Idag har jag varit i skolan, pluggade inte så värst mycket. Låg mest ute i solen med Mimmi,Jessica & Malin. Ikväll ska jag faktist plugga, otroligt nog tänker ni. Ringde min pappa för ett tag sen, skulle få pengar av honom och åka och köpa en klänning tills på fredag. Min syster Denisé tar ju studenten då, och man vill ju självklart ha något nytt på sig. Imorgon ska vi med klassen träffa någon överlevare från andra världskriget. Lite ballt faktist eftersom det är jätte svårt att träffa någon som överlevde. Så då kommer vi få prata mycket engelska imorn. Lägger in dagens outfit alldeles strax kära bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: