- Strålande väder -

Ger inte dom här bilderna på mig summerfeelings?
Har precis ätit lite lunch som mamma lagade till mig.
Innan det låg jag ute i solen i 3 hela timmar. Så var bara tvungen att fota lite egopics. Har fått jätte mycket färg säger jag bara. Har inte blivit röd ett dugg, har använt mammas mary kay solfaktor. Gud vad den är bra säger jag bara! Ett riktigt tips. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, är så himla varm. Ikväll ska jag kanske träffa Emelie och sova hos henne. Det beror såklart på när hon kommer hem från släktingarna i Uppsala. Imorn är det skola, då ska jag göra musik provet jag missat och redovisa ett steg i matte för Jonny. Lärarna sätter ju betyg nu på torsdag, så det gäller bara att jobba gärnet mån-tors. Nu ska jag hjälpa mamsen att packa ner lite saker till hennes hudvårdsklass. Är hemma ensam när hon går, jätte skönt faktist. Inte varit det på länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj du har ju fått jätte mycket färg!

Jätte fint!

Snygga solglasögon ;D

2009-05-24 @ 18:39:40
Postat av: kristinanorin.blogg.se

Kommntaren var från mig Kristina

2009-05-24 @ 18:40:09
Postat av: Jennifer

Svar Kristina : Tack :)

2009-05-24 @ 18:51:35
Postat av: linn.

har du lätt för att bli brun?:/

2009-05-24 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: