- My Rules, My blogg -

Godmorgon bloggen!
Blev hemma idag, har lite ont i magen och i mina njurar tror jag. Inte det skönaste precis. Väntar fortfarande på provsvar. Skulle egentligen följt med Mimmi in till stan och shoppat ennu mer. Men är sängliggande idag tyvärr. Idag ska jag passa på att plugga lite också, går ju i kunskapskolan. Vi har ju alla våra uppgifter på internet. Så kan lika bra plugga hemma som i skolan. Så jag ska sätta mig ner med engelskan steg 20 och spanskan steg 19. Är på vg nivå. Är inte det grymt? Just nu sitter jag och lyssnar på min ipod. Har lagt in massor med ny musik. Och så sitter jag och kollar på min katt som ligger ovanpå min syster Denisé när hon sover. Ser inte klokt ut. Nu tänkte jag sluta skriva, annars kommer jag bara fastna här. Måste plugga jööö. Puss på er

Blir så irriterad på bloggare som hela tiden skriver om sig själva : ÅÅÅh, jag älskar mig själv. Jag är så fin.. & blablabla. Snälla, get over it. Dom skriver bara det för att de lockar till sig mer läsare, för att alla blir irriterad och tycker att dom är ett stort skämt. Visst det är skit bra med självförtroende, men tagga ner!

Kommentarer
Postat av: http://Nicolen.blogg.se

så jävla sant, trött på äckelDesiree o alla de andra.

2009-05-04 @ 13:04:11
Postat av: Jennifer

Svar Nicole : Precis, du är ju inte fula. Men deras självförtroende är fult! :)

2009-05-04 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: