- Länge sen nu -


Loke&Anton, i lördags.
Har inte orkat,haft tid eller lust till blogg på senaste tiden.
Ska bli skärpning på det, har inte mått så bra heller på senaste tiden med skolan, emelie & vänner. Hoppas på ljusare tider bara. Idag har jag varit hemma från skolan, var också till doktorn och tog massa prover. Idag ska jag också träffa Emelie S, eftersom det är så fint väder ute tänkte vi kanske åka till någon strand och sätta oss och prata ut. Kanske ha en liten mysig picknick på samma gång. I helgen var jag ju på fest, både fredag & lördag. Fredags : Södertälje, Lördags : Stuvsta. Vi ska förmodligen till stuvsta på fredag igen. Imorgon ska jag åka och sola. Måste bygga upp färgen lite mer nu, har ju varit så dåligt väder på sistone. Så då blir det en tur till Tullinge! Igår mådde jag verkligen inge bra alls, kände mig helt hopplös. Bråkade med min mamma,sket i skolan & ville bara bort från allt. Det blev som det blev,kuratorn kom hem till mig. Lyssnade knappt på vad hon snackade om. Menmen.. Jag är som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: