- I pray for you -

Gumman, jag får inte in allt de här. Jag förstod ingenting,verkligen ingenting. Jag saknar dig & jag kommer alltid finnas här för dig. Hur dåligt du mått, har jag aldrig förstått. Du har alltid varit min glada solstråle, som lyst upp mitt liv. Du har varit glad på utsidan, men tydligen inte på insidan. Det värsta som skulle kunna hända, hände igår. Det har ju varit du&jag sedan födelsen? Vi lovade varandra föralltid. Du vet inte hur mycket de skrämde mig, jag var i chock. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, tårarna bara rann. Har inte tänkt på något annat än dig, har inte kunnat sovit på hela natten. Har legat vaken och tänkt på allt vi gått igenom tillsammans. Jag har inte kunnat prata med någon idag, förutom min mamma & pappa. Jag vet inte vad jag ska ta mig till påriktigt. När du mår dåligt, mår jag också dåligt. Vi var ju som en person tillsammans? För er läsare som läser det här, så tänker jag inte berätta vem det handlar om just nu. Men jag ville bara utrycka mina känslor om en väldigt speciell person till mig som inte visste vad hon gjorde igår kväll. Eller jo, hon visste om det. Men hon mådde dåligt, och det steg henne åt huvudet. Jag har sovit minst en timme inatt, och jag drömde om dig. Det enda jag hört idag är din röst, som om du satt brevid mig. Vi har samma tankar & blod, vi delar alltid allt tillsammans.

this time all I want is you
there is no one else
who can take your place
this time you burn me with your eyes
you see past all the lies
you take it all away
I've seen it all
it was never enough
it keeps leaving me needing you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som hänt? :/

2009-05-06 @ 15:37:29
Postat av: http://chelenaa.blogg.se

vem handlar dt om ? :(

2009-05-06 @ 16:52:31
Postat av: Jennifer

Svar : Min bästavän

2009-05-06 @ 17:10:50
Postat av: Anonym

Mimmi?

2009-05-06 @ 17:22:41
Postat av: Jennifer

Svar : Nej inte Mimmi!

2009-05-06 @ 19:30:55
Postat av: Anonym

Lina?

2009-05-07 @ 15:23:17
Postat av: Jennifer

Svar : du kan lika gärna ge upp, för jag kommer endå inte berätta! och nej det är inte lina.

2009-05-07 @ 16:51:00
Postat av: Anonym

När man öppnar sin känslor såhär Jennifer i sin blogg, får man ta smällen. Inte bli irriterad. Du måste ju själv förstå att folk undrar vem det är, när det är så allvarligt att du knappt kan gå till skolan.

Hoppas allt löser sig!

2009-05-08 @ 17:42:48
Postat av: Jennifer

Svar : Passa på att skriva ditt namn nästa gång om du står för det du säger.

2009-05-08 @ 19:06:16
Postat av: Anonym

alltså matti ?!

2009-05-08 @ 21:19:57
Postat av: Anonym

eller jag skojjade bara det stod att det var en tjej (a)

då måste det vara ellan eller någon...

2009-05-08 @ 21:20:58
Postat av: Jennifer

Svar : Vad har du för problem med att inte skriva ditt namn?:)

2009-05-09 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: