- I dont know who u are -


Emelie & Jag på tåget till södertälje igår.
Hej min käraste blogg.
Kom precis hem från mormor&morfar. Har varit där på fika,mormor fyllde 66år. Grattis! Igår kväll åkte jag,Emelie & Jessica till södertälje och festade med alla vänner där. Vissa fick till det lite roligare än vissa andra, haha nämner inga namn. Men skit kul hade vi där. Sen så åkte vi hem och sov hos en kompis. Imorse vaknade man, mådde inte direkt så bra. Hade varit vaken nästan hela natten och dansat. AlexKarlsson kom och hämtade oss i södertälje, och skjussade hem oss den gullungen runt halv 2 tiden. Imorgon ska jag till skolan, vi går ju bara två dagar i skolan den här veckan. Skönt som sjutton ska ni veta. Jag och Emelie har planerat massor med roligt för veckan. Nu ska jag snart hoppa i badet, ta ett långt och mysigt bad. Låter inte det helt underbart? Puss på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: