- Godnatt älsklingar -


Såhär lockigt blir mitt hår när det regnar.
Kom precis in, har ju som sagt varit ute med Jocke en stund.
Vi satt ute på gården vid mig, under tak såklart. Eftersom det regnar som sjutton. Men det var trevligt endå. Vi satt och pratade om gamla minnen, nyheter & allt roligt. Så himla kul att träffas igen efter snart 3 månader. Kunde knappt träffa honom förut, för min gamla pojkvän vart lite små sur då. Menmen, de flesta killar är svartsjuka. Nu ska jag som sagt hoppa i sängen. Ska prata i telefon först med min pappa om morgon dagen.

Såhär skrev min kära pappa till mig nu när jag logga in på msn :
Tomen sa:
tja ba läget stumpan
här e läget nice..

Han är lite bort om vettet ibland han. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: