Tillbaka


Funderar på att byta design eller vad tycker ni?
Har inte haft ork eller lust till att blogga på hela helgen. Har haft massa annat för mig. Men nu är jag tillbaka. I hope you'd miss me. Idag har jag varit i skolan, sedan drog jag & Mimmi och köpte lite godis. Haha förlåt men vi två är små godisgrisar. Idag har min älskling praoat och ska göra det i två veckor nu, haha på dagis. Han brukar leka med alla barn berättade han. Kan bara tänka mig den roliga synen. Men åter tillbaka, ikväll kanske jag och Mimmi ska till Sanda. Vi har inte bestämt oss än. Efter det ska jag hem till min mormor och morfar, ska sova där inatt. Men nu ska jag plugga lite med matte. Keep reading


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: