Its all about me

Ni vet ju inte så mycket om mig bloggläsare. Så jag tänkte passa på att ta min tid och berätta lite. Jag är en tjej på 14 år som har skilda föräldrar, en mamma som bor i Tumba & en pappa som bor på Södermalm. Jag är väldigt envis, men endå en riktigt glad person. Jag har mycket med bra vänner men jag har två vänner som står mig närmst om hjärtat. Jag tycker inte om när folk säger åt mig vad jag ska göra, jag vill göra saker om jag känner för det. Lyssnar mycket på vänner, men mest på mitt hjärta. Jag går i Kunskapskolan i botkyrka & trivs där faktist ganska bra nu. Men är rätt ny där. Innan det gick jag i Broängskolan. Jag har en pojkvän vid namn Sebastian Andaur som också har en blogg. Som också är världens gulligaste person, som man kan prata med om allt. Och det gör att man känner mycket tillit. På helger brukar jag vara med vänner,shoppa,festa eller bara ta det lugnt. Kanske ha en myskväll med någon nära vän är ju inte så himla dumt. Mitt fullständiga namn är Jennifer Anita Oscarsson. Fick Anita efter min farmor. Inte för att jag gillar namnet Anita så värst mycket, men det var ju inte precis något jag bestämde.

Har ni några mer frågor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: