I'm Home


Hej älsklingar.  Kom precis hem till min älskling.
Har varit ute & farit med Mimmi & Helly. Vi var för det mesta i Tumba.
Mimmi fick pengar av sin låtsas pappa och gick och köpte godis. Men det tackade jag nej till. Duktigt gjort va? Imorn är det skola och efter skolan ska jag vara med Ellan. Får se vad vi hittar på, har inga direkta planer än. Men eftersom hon börjar bli frisk så kanske men bara kanske det blir utgång. Men är inte helt hundra. Sebastian ligger och lyssnar på sin ipod i högsta volym för han är så sur på mig för att han inte fått någon puss än. Men sånt är livet. Men nu måste jag faktist sluta skriva. Känner mig lite elak mot Sebbe. Och nu börjar Desperate Housewifes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: