Hej !


Sitter just nu hemma hos älsklingen. Idag har jag varit hemma från skolan, pågrund av att min tunga har varit stor som en.. jag vet inte vad! Kunde inte säga ett ord. Hade fått in tvål i munnen när jag tvättade ansiktet. Inte det skönaste precis. Ikväll ska jag antagligen vara med Sebbe,Ellan&Matte. Hemma hos Ellan. Ska bli jätte mys. I april åker vi till gamleby en vecka med alla 8or i min skola. För vi har inte slöjd, så då har vi slöjd i en hel vecka där istället. Det ska bli jättekul! Nu ropar älsklingen på mig. Pussisar

Kommentarer
Postat av: Mimmi Singman

du har inte riktigt fått kläm på vad vi gör i gamleby ser jag :)

2009-03-05 @ 21:45:17
Postat av: Jennifer

svar : haha nej kanske inte, men det mesta iaf :)

2009-03-06 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: