Gud vad skönt


Ser ni mina nymålade naglar?
Kom precis ur duschen. Har varit ute på promenad, glömde göra det förut.
Jag säger bara att det är så himla skönt att bara komma ut, bort ifrån alla. Lyssna på favorit musiken och bara gå där i mörkret själv. Visst kan det bli lite läskigt. Men jag har alltid med mig telefonen.
Har nu lagt en ansiktsmask och väntar på att min kära Mamma ska komma hem från MaryKay.
Då ska hon ha med sig mina nya hudvårdsprodukter äntligen!

Mitt nya liv :
- Inge godis,chips lr något liknande
- Simma minst 2 gånger i veckan
- Sola solarium minst 2 gånger i veckan
- Promenad minst en gång om dagen
- Försöka vara mer aktiv
- Minska ner på data tider

Ser det inte bra ut?

Kommentarer
Postat av: J.

Du kommer ju fan dö om du ska sola solarium 2 gånger i veckan. Sjukt...

2009-03-18 @ 18:46:51
Postat av: Jennifer

svar : kommer jag inte alls :)

2009-03-19 @ 08:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: