Fattar inte


Juste jag fixade Jessicas blogg igår också. Hoppas hon blev nöjd.
Kom precis hem från Tumba. Blev på värsta oglada humöret av att vara där nere så jag bestämde mig för att gå hem. Idag har jag varit i skolan som ni säkert redan vet. Ska snart åka hem till min pappa. Idag var jag också och hälsade på min älskling på sin praoplats. Haha han såg hur gullig ut som helst med alla barnen. Det blev ingen solning idag för mig och min Mimmi, men det kommer imorn. Nu måste jag fixa i ordning mig lite. Är det någon mer än jag som kände av vår vädret ute i luften idag? Äntligen

Kommentarer
Postat av: Jess

2009-03-27 @ 19:52:58
Postat av: Jess

Tack till dig Jennifer! Ja, jag blev super duper NÖJD!<3

2009-03-27 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: